0 محصولات
نمایش سبد خرید
اشکال در برقراری ارتباط. برنامه را مجدد راه اندازی نمایید – حسابداری پارسیان

اگر بعداز نصب برنامه پارسیان با خطای اشکال در برقراری ارتباط. برنامه را مجدد راه اندازی نمایید مواجه شدید، ابتدا دیتابیس و اتصال به شبکه و سرور را بررسی نمایید اگر مشکلی وجود نداشت؛ قفل سخت افزاری مخصوص این کار نیست و با تعویض آن مشکل حل می شود.
برای بررسی شبکه میتوانید پینگ سرور را به شکل زیر در Command Prompt ( Start + R – cmd ) ویندوز تست کنید:
ping 192.168.100.1
همچنین می توانید از با گذاشتن \\ قبل از آی پی سرور و وارد کردن آن در آدرس بار پنجره Windows Explorer ( Ctrl + E ) ( Ctrl + L ) از اتصال به سرور مطمئن شوید.
اگر سرور نام کاربری و کلمه عبور می خواهد آن را وارد نمایید و گزینه ذخیره آن را تیک بزنید.
0