CamDiGi
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اشکال در برقراری ارتباط. برنامه را مجدد راه اندازی نمایید – حسابداری پارسیان

اگر بعداز نصب برنامه پارسیان با خطای اشکال در برقراری ارتباط. برنامه را مجدد راه اندازی نمایید مواجه شدید، ابتدا دیتابیس و اتصال به شبکه و سرور را بررسی نمایید اگر مشکلی وجود نداشت؛ قفل سخت افزاری مخصوص این کار نیست و با تعویض آن مشکل حل می شود.

برای بررسی شبکه میتوانید پینگ سرور را به شکل زیر در Command Prompt ( Start + R – cmd ) ویندوز تست کنید:

ping 192.168.100.1

همچنین می توانید از با گذاشتن \\ قبل از آی پی سرور و وارد کردن آن در آدرس بار پنجره Windows Explorer ( Ctrl + E ) ( Ctrl + L ) از اتصال به سرور مطمئن شوید.

اگر سرور نام کاربری و کلمه عبور می خواهد آن را وارد نمایید و گزینه ذخیره آن را تیک بزنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*